Saturday, July 6, 2013



Astazi am decis sa-i luam un interviu lui Arghio, sa vedem ce ne-a raspuns.

Cum te numesti ?
- Arghio Robert
Cati ani ai ?
- 23
De cati ani ai inceput sa canti ?
- Poi am ceva ani, dar serios doar de acum un an !
De ce ai ales hip-hop si nu alt gen de muzica ?
- Pur si simplu a venit, n-am avut timp sa aleg un anume gen.
Ce te-a determinat sa te apuci de muzica ?
- Habar n-am, dar muzica pentru mine e HRANA !
Unde inregistrezi ? Ai un studio anume ?
- In dormintor ! Chiar am si facut o piesa despre asta ( Arghio- Din dormitor )
- Si nu , n-am studio, doar un microfon C1-u pe USB.
Cu cine ti-ai dori cel  mai mult sa colaborezi pe viitor ?
- Am multe nume in cap, dar prefer sa nu dau nume... vom vedea pe viitor
Merita aceasta munca depusa zi de zi pentru muzica ?
- Poi sincer nu castig bani din ce fac, dar nu e vorba daca merita sau nu, asta e ce vreau sa fac pe viitor, si asta voi face pana cand voi putea trai din ce fac !
Esti multumit de numarul de fani, care te sustin ?
- Da !
Un mesaj pentru cei care te asculta ?
- Mersi frumos pentru sustinere, si promit foarte multa muzica
Multumim frumos pentru interviu si te mai asteptam !
- Mersi frumos si eu ! Bafta acolo !


0 comments:

Post a Comment